czwartek, 13 lutego 2014

Wild Orchid... czy nowy lakier do paznokci Joko:)

Witam Serdecznie:) Dziś chcę się Wam pochwalić moim nowym nabytkiem :) Lakierem do paznokci firmy Joko odcień Wild Orchid serii Find your color opakowanie mnie zachwyciło jest takie eleganckie,opływowe:)

 Producent pisze o nowym szerokim pędzelku jednak moim zdaniem jego wielkość zbytnio nie odbiega od
standardowego lakieru do paznokci.
Lakier posiada bardzo dobrą konsystencję jest dość gęsty  w sumie już jedna warstwa zapewnia nam dobre pokrycie ja jednak jestem zwolenniczką podwójnych warstw nakładania lakieru.
Lakier również dość szybko wysycha co jest jego wielkim atutem. Co do trwałość też nie najgorzej powiedziałabym że jak za taką cenę spisuję się bardzo dobrze. Reasumują bardzo fajny lakier w sumie o dość sporej pojemność za nie dużą cenę :) A Wam jak się podoba?
Pojemność 10 ml
Cena 5. 90 zł

8 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale jak dla mnie za ciemny... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny,wyrazisty i elegancki kolor,podoba mi się,ostatnio właśnie ciemne kolorki najbardziej lubię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy lubi wyraziste kolory jednak zachęcam do spróbowania, przy karnawale można zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dość podobny,ale ten jest bardziej wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciemne kolorki na pazurkach zimą.

    OdpowiedzUsuń