środa, 12 lutego 2014

SORAYA Ultra-oczyszczający peeling

Witam:D Dziś chcę Wam przedstawić morelowy peeling ultra-oczyszczający firmy Soraya.
Używam go już od kilku tygodni i muszę przyznać że zrobił on na mnie bardzo dobre wrażenie. Uwagę przyciąga na pewno opakowanie którym jest dość spora, poręczna tuba o pojemności 150 ml.
 Ja z dwóch dostępnych  wybrałam morelowy peeling ultra-oczyszczający dla każdego rodzaju skóry, który posiada łupinki orzecha królewskiego, które mają odpowiadać za doskonałe własności ścierające i usuwające martwy   ekstrakt z moreli o działaniu nawilżającym i oczyszczającym. Peeling ma delikatny lekko orzechowy zapach. Kremową dość zwartą formułę z widocznymi pomarańczowymi drobinkami .
Dobrze się rozprowadza. Dość grube drobinki bardzo dobrze się spisują przy złuszczaniu martwego naskórka. A więc dla mnie, która jest zwolenniczką peelingów gruboziarnistych i dobrze peelingujących  sprawdza się fantastycznie. Osoby posiadające skórę wrażliwą lub gustujące delikatnych, drobnych peelingach radziłabym być ostrożna przy wyborze tego produktu. Reasumują wydajny,dobrze złuszczający peeling za niewielkie pieniądze. Ja swój zakupiłam na promocji w Hebe za 11.99 zł . Na pewno zdecyduję się na ponowne zakupienie produktu. A Wy jaki peelingi stosujecie?
Pojemność 150 ml
Cena 11.99 zł

4 komentarze:

  1. Aktualnie go używam... Jest bardzo dobry :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad nim dlatego fajnie, że go opisałaś :) Szkoda, że ma duże drobiny i pachnie bardziej orzechem niż morelą.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak nie jest to stricte owocowy zapach ale bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobny ale on chyba był brzoskwiniowy(o ile się nie mylę) i też świetnie się sprawował.

    OdpowiedzUsuń