piątek, 21 lutego 2014

Bell po raz pierwszy :)

Witam Wszystkich cieplutko :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją modelującego podkładu w musie z aloesem firmy Bell.
Nabyłam go ostatnio w Hebe na promocji (- 40% na niektóre kosmetyki marki Bell) w cenie 11.99 zł., więc cena była tu głównym motorowerem do nabycia tego produktu:)
W każdym opakowaniu mieszczą się dwa odcienie podkładu jasny oraz ciemny. Ja zdecydowałam się na wersję z Rose + Ivory czyli na odcień róż i jasnego beżu. Jak można zauważyć produkt jest rozreklamowany jako 4 w 1 (baza + podkład + korektor + bronzer).


Ja decydując się na zakup tego "cudeńka" zdecydowałam się używać go właśnie jako produktu modelującego, więc nie traktuje wersji beżowej jako podkładu raczej jako modelatora, korektora. Więc nie wiem czy moja opinia będzie rzetelna dla tych, którzy zechcą go używać jako podkładu i aplikować go na całą powierzchnię twarzy.


A więc konsystencja jest dość zwarta jak na mus co początkowo może wydawać się, że kosmetyk jest dość ciężki, nic bardziej mylnego  po nałożeniu i odpowiedniej aplikacji dobrze się wchłania i  "wtapia się" w skórę, powiedziała bym że ma właściwości delikatnie wygładzające może nie tak silne jak dobra baza pod podkład jednak delikatny efekt wygładzenia jest wyczuwalny. Jako korektor sprawdza się w miarę dobrze:)


( W rzeczywistości (tu odcień ciemniejszy) jest bardziej różowy niż beżowy)

 Muszę przyznać, że najbardziej zaskoczył mnie odcień różu, który naprawdę dobrze się komponuje i jest bardzo łatwy w aplikacji. Szczególnie polecam go tym, którzy rozpoczynają swoja przygodę z makijażem i chcą rozpocząć używanie różu. Kosmetyk ma naprawdę bardzo łatwą aplikację i daje bardzo naturalny nie przesadzony, promienny efekt.
( nie wiem jak Wy ale ja uważam, że nie ma nic gorszego niż przesadzone i nieumiejętne "różowe placki" na twarzy:))))) 
A Wt jakie macie odczucie co do produktów Bell? Polecicie mi może jakiś inny dobry róż w musie??

Pojemność 13g 
Cena 19.99 zł ( promocyjna 11.99 zł)

9 komentarzy:

  1. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much for the nice comment :D Welcome back :):):)

      Usuń
  2. ooo dla nie to zupełna nowość nie słyszałam o nim nigdy

    OdpowiedzUsuń
  3. To musze przyznac, ze spodobal mi sie post. :) I wystroj bloga tez, bo zawsze na to patrze. Bede zagladac tu czesciej. Zapraszam do wspolnej obserwacji i jesli chcesz mam zniszki w najnowszym poscie, nawet 70 procent. Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Bell ma w ofercie takie duo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wiedziałam o tym produkcie bo sama bym się na niego skusiła podczas tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jeszcze się nadarzy okazja :)

    OdpowiedzUsuń