wtorek, 25 lutego 2014

Jedwab :)

Witajcie :) dziś przychodzę do Was z recenzją Jedwabiu do włosów firmy Biosilk:) Pewnie jest to dla Was dość znany i powszechny produkt:) Wiem, że opinie są dość różne. Musze przyznać że sam jakoś dość długo wzbraniałam się przed tym produktem....Jednak skusiłam się:)
I muszę, przyznać że nie żałuje:)

Producent przedstawia produkt jako profesjonalną jedwabną regenerację, odżywkę bez spłukiwania.


Konsystencja produktu jest płynna, żelowa, przeźroczysta. A wiec opakowanie jest dość wygodne i poręczne, początkowo przeraziła mnie mała pojemność, gdyż z moja ilością włosów wydawało mi się, że produkt wystarczy na dwie , góra trzy aplikacje...otóż nic bardziej mylnego. Produkt okazał się bardzo wydajny :)


Już kilka kropel sprawiło, że włosy zostały ujarzmione, nawilżone, zregenerowane. Przesuszone końce odżyły i nabrały witalności, skręt włosów poprawił się, przy tym również włosy nabierają miękkości, dobrze się je rozczesuje. Produkt dobrze się wchłania, nie obciąża włosów, nadaje im delikatny blask. Reasumując produkt bardzo mi pomógł w nawilżeniu i regeneracji moich włosów po zimie. Myślę, że zagości u mnie na stałe:) A jakie Wy macie wrażenia po stosowaniu jedwabiu ??? Jesteście jego zwolennikami??:)

Pojemność 15 ml
Cena 3.49-8,99 zł

11 komentarzy:

  1. Też go stosowałam przez wiele lat , ale odstawiłam go ponieważ znalazłam jedwab w płynnie na końcówki z Green Pharmace

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go, ale u mnie się nie sprawdził, strasznie przesuszył mi końcówki...

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zwolenniczką,użyłam chyba 2 buteleczki,wcierałam w końce włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój przyjaciel od lat :) Zaraziłam kilka koleżanek sympatią do niego. Rewelacyjny na puszące się włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Ja też spróbowałam za namową koleżanki:)

      Usuń
  5. ja bez jedwabiu nie wyobrażam sobie życia, polecam Ci ten z Joanny wychodzi trochę taniej a efekt ten sam ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń