piątek, 14 lutego 2014

Odrobina zapachowej miłości....Czyli woda toaletowa Love Avon

Witajcie moje Kochane:)  Początkowo chcę Wam życzyć mnóstwo miłości,ciepła, szczerości, szacunku uśmiechu i życzliwości w codziennym życiu:) Jak tam obchodzicie Walentynki??:) Ja to święto traktuję z dużym przymrużeniem  oka :)
 No ale z okazji Walentynek post będzie nieco walentynkowy :D
Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinia na temat wody toaletowej Love firmy Avon...


Woda toaletowa należy do kategorii kwiatowo-owocowej.


Producent reklamuje ją następującymi słowami:
 "Czuj się kochana zawsze i wszędzie dzięki romantycznej kompozycji czerwonych owoców i płatków róż w czułych objęciach wanilii."


Moja opinia jest następująca....no to może zacznę od opakowania jak na Avon woda nie ma zbyt wymyślnego opakowania, prostokątne dość smukłe ale poręczne.:)Co do  zapachu moim zdaniem bardziej kwiatowy niż owocowy co dla mnie jest plusem gdyż nie przepadam za bardzo słodkim zapachami. Płatki róż również nie są w niej dominującym zapachem. Całość do delikatny kwiatowy zapach z wyczuwalną nutką cytrusów i delikatną mgiełką wanilii..Resumując zapachowi daleko do moich ulubieńców, jednak zaliczyła bym go do środkowej półki zapachowej czyli zapachów ładnych ale nie robiących większego wrażenia. Jeśli ktoś lubi kwiatowe delikatne zapachy ta woda na pewno się sprawdzi .Ja jednak na ponowny zakup tej wody się nie zdecyduję...A Wy jakie macie zdanie na temat zapachów Avonu? Macie jakiś swój ulubiony???
Pojemność 50 ml 
Cena 29,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz