środa, 19 lutego 2014

Maski do włosów z Ziaji :)

Hej :D
Dziś chce zaprezentować Wam dwie maski do włosów firmy Ziaja, a mianowicie pierwszą z nich jest maska intensywna odbudowa do włosów zniszczonych, drugą natomiast masło kakaowe maska do włosów wygładzająca do włosów suchych, zniszczonych.
Na początek opisze Wam swoje włosy.A więc moje włosy są grube, farbowane, półdługie, kręcone mają skłonności do puszenia się, wymagają nawilżenia, zatem wszystkie moje kosmetyki do włosów jakie kupuje przeznaczone są do włosów suchych, głęboko nawilżające, odbudowujące aby zapewnić włosom dobry skręt i je nawilżyć. Dodam jeszcze że nie używam prostownicy.
Pisze to wszystko dlatego, że kosmetyki które są dla mnie dobre mogą normalne, proste włosy obciążyć lub sprawić,że włosy będą się szybciej przetłuszczać....

                         Maska intensywna odbudowa do włosów zniszczonych
               Maska zawiera w swoim składzie ceramidy, kondycjonery, prowitaminę B5.


Od producenta:
,, Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
Uzupełnia niedobór składników budulcowych. Głęboko regeneruje naruszona strukturę włosów.
Zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.
SPOSÓB UŻYCIA:
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok 2-5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek preparat wmasować w końce włosów, nie spłukiwać."
Moja opinia:
Maksa ma przyjemny słodkawy zapach, konsystencję zwartą, lekko lejąca dobrze się aplikuje.Maska nie spływa z włosów, dobrze się wchłania. Rezultat szczerze mówiąc za tak niską cenę jest zadowalający.
Włosy wydają się być nawilżone ,odżywione, lepiej się układają, są lejące.Aplikacja na końcówki również przyniosła oczekiwany rezultat, aczkolwiek wydaje mi się że akurat moje końcówki nie są jakoś bardzo zniszczone i rozdwojone, ponieważ staram się regularnie je podcinać. A więc jestem jak najbardziej na tak z przyjemnością kupie drugie opakowanie:)

Pojemność 200 ml.
Cena 6. 50 zł

Masło Kakaowe maska do włosów wygładzająca
włosy suche,zniszczone


Od producenta:
,, Kakaowa pielęgnacja:
Doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów.Głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania. Zapobiega łamaniu oraz rozdwajaniu się końcówek włosów. Nadaje im wypielęgnowany zdrowy wygląd. Zapewnia długotrwałe kondycjonowanie.
SPOSÓB UŻYCIA:
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok 2-5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek preparat wmasować w końce włosów, nie spłukiwać."
Moja opina:
Maska ma przyjemny mleczno-kakaowy zapach. Jest gęsta,wręcz sztywna. Aplikacja jest łatwa i przyjemna,dobrze się wchłania:)
Już po pierwszym użyciu efekty są widoczne, włosy nie puszą się, mają ładny skręt są nawilżone. Szczerze mówiąc maska stała się moim faworytem na tyle aby przy najbliższej okazji zakupić odżywkę i szampon z tej samej serii. A więc jeśli oczekujecie efektu nawilżenia, odżywienia a przy tym przyjemnego zapachu ta maska z pewnością Was zadowoli:) A jakie jest Wasze zdanie na temat produktów firmy Ziaja???
Pojemność 200 ml.
Cena 6.50 zł.

13 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze masek do włosów z Ziaji... Może kupię wygładzającą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja ma jeszcze kilka innych masek w swojej ofercie:) na pewno każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnej z nich,ale za jakiś miesiąc będę poszukiwać odżywki do włosów więc pomyślę być może o Ziaji :) obecnie moim the best są odżywki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhmmmm ciekawe , nie miałam jeszcze żadnej maski z Ziaji ;d MOŻE kiedyś się skuszę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kakaowej jestem ciekawa, na pewno pięknie pachnie jak inne kosmetyki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że zapach to jeden z licznych atutów tej maski :)

      Usuń
  7. Chcialam kupic ta odbudowujaca ale sie rozmyslilam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska Intensywna Odbudowa kiedyś bardzo często u mnie gościła, bardzo ją lubiłam...teraz mam inne i muszę je zużyć...o tej kakaowej już kiedyś czytałam dużo dobrego i pewnie się na nią skuszę jak wykończę trochę moich maskowych zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kakaowa Cudnie pachnie:) działanie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń