czwartek, 6 marca 2014

Bell po raz 2:)

Witam Was Serdecznie :) Dziś chce Wam przedstawić fluid matujący który kupiłam na promocji w Hebe wraz z Bell Duo, którego recenzje znajdziecie  tutaj:) Tak jak pisałam Wam kiedyś lubię fluidy matujące, które wyprofilują i ujednolicą  kolor skóry, zakryją drobne niedoskonałości i są lekkie w konsystencji:)
A więc główny motywatorem była promocyjna cena 11.99, która jak na fluid z wygodną pompka jest dość niewielka:)
Info od producenta :

Co do opakowanie wygodne poręczne, jedno naciśnięcie pompki "do spodu" wydobywa nam dość spora porcję podkładu ( jak dla mnie za dużą ), opakowanie jest poręczne wygodne jedynym minusem jest biały kolor opakowania , który u niemożliwa nam kontrolowania ilości  zawartości w buteleczce..


Wybrałam odcień 20 LiGHT BEIGE..Co do fluidu konsystencja ni płynna ni stała tak " średnia"( taki rozcieńczony krem do twarzy:) ), wyczuwalny delikatny pudrowy zapach, aplikacja bardzo przyjemna fluid dobrze się wchłania, wyczuwalny efekt nawilżenia.


Efekt matowania jest widoczny co do trwałości dość dobra jednak na miano Long Lasting raczej nie zasługuję.Co do tuszowania niedoskonałości z drobnymi daje radę, jednak przy większych raczej się nie sprawdzi. Ogólnie bardzo przyjemny, lekki fluid:)
A Wy testowałyście ten produkt? Jakie jest Wasze zdanie na temat produktów firmy Bell???

Pojemność 30 g
Cena 11.99-19.99 zł

8 komentarzy:

  1. nie wzbudził mojego zainteresowania :) lubię niektóre produkty Bell, ale są takie, które omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jeśli by miała zapłacić za podkład 20 zł wybrałabym inną firmę:) Ale w promocji zaszalałam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam swojego podkładowego ulubieńca i na razie go nie zdradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam, że nawet nie wiedziałam, że Bell ma podkłady :) jeszcze żadnego nie spotkałam, ani nie używałam :)) ale może to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie kusiły mnie produkty Bell. Po podkłady sięgam rzadko więc i tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jakoś nigdy nie kupowałam ani nie przepadałam za Bell jednak myślę że z promocji warto korzystać , gorzej z cenami standardowymi...to już inna bajka:)

      Usuń