wtorek, 4 marca 2014

Szminkowy zawrót głowy

Witajcie:) Dziś chce Wam zaprezentować Szminkę " Doskonała Absolutność" od Avon:) Była to nowość w katalogu 02\2014.
Na początku wypróbowałam jeden odcień, jednak zadowolona efektem zamówiłam dwa kolejne.
Informacja od producenta:
"Wszechstronna szminka o pielęgnacyjnych właściwościach, nadaję kolor, nawilża odżywia i chroni, zapewnia średnie krycie, zawiera witaminę E i C, kolagen oraz SPF 15"


1.LOVELY CHERRY


2.FRESH FIGA


3.PLUSH PLUM



Na początek chce Wam powiedzieć, że szukałam szminki, którą chciałam używać na co dzień, czyli odcienia który jest widoczny lecz nie na tyle ciężki i intensywny żeby skupiać na sobie uwagę.
Moje usta są dość wymagające, skłonne do przesuszania. Szminka Avon okazała się strzałem w dziesiątkę. Kolory mnie zachwyciły, opakowanie różowe, pozytywne:)
Efekt na ustach:


1. LOVELY CHERRY



2.FRESH FIGA



3.PLUSH PLUM

Aplikacja, łatwa wygodna,. Pigmentacja odcień Lovely Cherry dość mocna intensywna dwa pozostałe też niczemu sobie. No i zachwycił mnie efekt nawilżenia, naprawdę dobry i wyczuwalny, szczególnie sprawdzała się w mroźne dni...:)  Trwałóść rzeczywiście średnia, lecz mi to jakoś bardzo nie przeszkadza.
 Reasumując bardzo dobra szminka za świetną cenę...:) A jak Wam się podoba?Lubicie szminki Avon??

Waga 3,6 g
Cena 15.99 zł


12 komentarzy:

  1. Kurcze jak one na Twoich ustach super wyglądają! Ja testowałam odcień Creamy Melon i niezbyt równomiernie rozkładał mi się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Może jakiś felerny egzemplarz... u mnie sprawdzają się w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Luscious Peach, też jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. w opakowaniu wyglądają na bardzo zbliżone kolory, a na ustach już jest inaczej :) podobają mi się i chyba skuszę się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely Cherry jest cudowna ♥ ♥ ♥ Ja ostatnio zakochałam się w dawniejszej wersji pomadki od Avon w kolorze Fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory :) ja zamówiłam ostatnio próbki bo szkoda mi było pieniędzy na tak ryzykowną inwestycję ale jestem zadowolona więc kupię pełnowartościowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń