poniedziałek, 10 marca 2014

Waniliowy zawrót głowy :)

Witam Serdecznie :) Dziś mam dla Was recenzje kremu do rąk firmy Avon :) a mianowicie jest  Nawilżający krem do rąk o zapachu waniliowym :) Bardzo lubię krem glicerynowy z Care z Avon więc postanowiłam wypróbować produkt linii Naturals....
Opis producenta:
Moja opinia:
Uwielbiam zapachy linii Naturals muszę przyznać, że waniliowy należny do moich ulubieńców:) 
Zapach najbardziej kojarzy mi się z budyniem Waniliowym , w mojej opinii jest on bardziej delikatny niż nachalny..Opakowanie nie za duże nie za małe, takie w sam raz, poręczne :)


Konsystencja dość gęsta, biała , krem dobrze się wchłania pozostawia uczucie nawilżenia i zapach co dla jednych może być plusem dla innych minusem. Wydaje mi się, że najlepiej nadaje się na aplikację "na noc":)



Reasumując przyjemny kosmetyk dla mnie ze względów zapachowych :)

Pojemność 75 ml
Cena 5.99-9.99 zł 

8 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale słyszałam sporo negatywnych opinii...raczej na pewno się na niego nie skuszę, bo zapasów jeśli o kremy do rąk chodzi mam aż za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kosmetyków z Avon , a szczególności z tej serii naturals :-/ kiedyś miałam parę i narobiły mi ogromnych szkód na ciele :-(
    Mój ulubiony krem do rąk to ziaja terapia kokosowa zmysłów i rąk :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam waniliowy peeling i mus, nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kusza mnie te produkty, kiedyś używałam wielu kosmetyków Avon, ale nie robiły nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię zapach waniliowy ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię waniliowego zapachu, dla mnie jest on zbyt duszący:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam ten krem w szafce w pracy i ilekroć go używam to słyszę "budyń!" :) Zapach faktycznie super, ale działanie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam krem z avonu w wersji kakaowej i go uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń